Bakissöndag

Hade en riktigt trevlig kväll med Amanda och hennes kompisar igår. Satt i hennes nya lägenhet och spelade "Vem vet mest om hockey" (vilket jag totalägde på FYI). Lite senare drog vi till Skrubben innan jag drog hem och sov hos Tim. Har även hunnit hem en sväng och lekt med Nikki och ätit supergod rabarberpaj.
Nu har jag och Tim precis kommit hem från en liten vända till Willys och ikväll blir det ungsbakad lax och sallad framför om jag får bestämma Harry Potter. Människan har aldrig sett filmerna, så det är väl dags att nån allmänbildar honom.
Men nu ska jag hälla i mig resten av min detoxblandning och börja med sallad.
EDIT: han hade tydligen sett första Harry Potter filmen på bio..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0