Lite tankar

Såhär mysigt har jag och min kära sambo haft det idag. Blev en sista ordentlig myskväll efter en lång dag av städning och plugg.

Har städat badrummet noggrannare än jag någonsin städat en toalett förut (dock hade jag tydligen missat att torka av dom livsviktiga listerna)  och även storstädat rummet, ställt tillbaka allt som det stod från början och hjälpt till att plocka bort och sorterat våra grejer och städat köket. Nu är allting utom det jag behöver imorgon ipackat i bilen och allting är otroligt tomt.. Imorgon blir min sista dag i denna underbara lägenhet och min sista dag detta skolår.

Att flytta upp hit var nog ett av de absolut bästa valen jag gjort på mycket länge (sen jag bestämde mig för att åka till USA) och jag ångrar det inte en sekund. Mår mycket bättre och känner att jag faktiskt orkar med skolan, dessutom är det mycket mer struktur här uppe så man får faktiskt saker gjort. Och i höst börjar sista gymnasieåret för mig och min älskade NPNV10 klass, om lite mer än ett år då står vi där, som studenter! Hur underbart är inte det då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0