Skrillex?

Överlevde tågresan hem och åkte och hämtade ut mitt pass. Satan vad fort det gick att få det, var ju dit och tog kort och grejer i måndags. Passade även på att springa in på Life och köpa en Detoxbehandling för 20 dagar. Blir sådär lagomt klar tills vi åker till Alanya. Huvudvärken fortsatte i ytterligare några timmar, men mot kvällen blev det bra. Avslutade dagen med en massa skratt tillsammans med mina favoriter.

Vi får se hur detta fungerar, återkommer när jag börjat se resultat.

Fick berättat för mig ett antal gånger att jag såg ut som en brunhårig tjejversion av Skrillex, på grund av sidecuten, glasögonen och töjningarna.. haha vet inte om det var en pik mot Skrillex att han ser ut som en tjej, eller en pik mot att jag ser ut som en kille..

Likheterna är slående? right..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0