Torsdag 10maj

Vaknade upp senare än vanligt idag, blev väckt av ett sms från Linnéa som bad mig gå upp om jag inte redan gjort det.. Hon är nämligen i Borlänge och har körlektion.. haha kul att hon känner mig så väl.

Har i alla fall hunnit hänga tvätten och slängt i mig lite frukost, och nu ska jag strax bege mig till skolan för lite kretslopp. Och efter lunch slutar jag. Underbart! Älskar mina torsdagar nu när jag inte har långlektion efter lunch längre. Det blir nog en rätt chill kretsloppslektion, ska skriva om en varsin hästsport (går fort, ska vara runt en sida) och sen analysera våra blommor som vi planterade för ca 6 veckor sen.. Hur dom växt, varför, hur dom växt jämfört med andras osv.. Så datorn följer med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0