Ute i solen

Utvecklingssamtalet gick bra, tror jag satt där nästan en timme och pratade. Aldrig haft ett så långt utvecklingssamtal tror jag. Gick direkt till lunchen och efter det lyssnade vi på treornas presentation av projektarbete. Så ingen engelska idag. Nu har vi precis kommit hem från matten, har börjat repetera. Fattar absolut ingenting, haha va förlänge sen vi gjorde allt sånt här som var i kapitel ett..

Satte oss precis ute i solen för att plugga lite, älskar vädret. Får bli lite Sällskapsdjur tror jag. Får se om det blir gym senare ikväll eller om vi helt enkelt bara tar en promenad. Gud va tråkiga inlägg jag skriver nu förtiden känns det som. Jaja, det kanske kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0