Your voice makes my heart skip beats

Idag är första dagen på min Detoxkur, smakade faktiskt helt okej, och jag har redan druckit upp halva flaskan (man ska blanda 12ml såntdär med 1,5 liter vatten och dricka varje dag). Har även hunnit med att göra rent till kaninen och gjort ett fotbad.

Ikväll ska jag nog ut och fira Amanda som fyllde år igår, ska bli skoj. Sist vi var ut tillsammans var ju i Göteborg. Och innan det var vid min födelsedag. Så det är dags nu tycker jag.

Det är förresten exakt 3 veckor kvar tills vi åker till Alanya, som jag längtar. Det kommer bli så enormt roligt. Och att min tremänning jag inte träffat på tre år också ska dit samtidigt gör ju inte saken värre. Kommer bli en GRYM vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0