Bloggtorka när den är som bäst

Jobbat ett par timmar idag, närmare 7 timmar. Gick riktigt bra och snart ska jag umgås lite med Mia innan jag och Tim går hem till Linnéa och Rick en snabbis.

Riktigt bloggtorka för tillfället, vill umgås så mycket som möjligt med Tim nu när jag är hemma, samtidigt som jag vill träffa alla vänner som jag inte alltid hinner träffa på helgerna. Vill verkligen komma igång med träningen också, men det går ju som det går när motivationen är nere på noll.

Men ikväll har jag och Tim bunkrat upp med en gigantisk påse med godis och film, för imorgon är det 3,5h jobb som gäller. Nu ska jag däremot börja vandra upp till Mia, väljer att gå istället för att ta bussen så man kan få lite träning i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0