Oh the irony.

Tagit en tupplur i hopp om att jag ska må bättre snart, fick tillslut även i mig mackan efter många om och men. Känner mig fortfarade konstig och mår lite illa men det är väl bara att tvinga i sig mat och hoppas på det bästa antar jag.
 
Kikade även för skojs skull in på Fronter för att se vad jag fått på min Cannabis-debatt jag kladda ihop förra lektionen. Det roligaste är;
 
Att så här skrev jag efter lektionen för två veckor sen.. då vi jobbade med uppsatsen, och dagen då deadline var:
 
 
och såhär ser min resultatssida ut:
 
Den gröna är min cannabisdebatt som ni ser. Haha, medans dom andra, dom röda har jag verkligen kämpat med hela veckan vi fått på oss i hopp om ett MVG.. oh the irony.
 
Så tydligen skriver jag bättre debatter/uppsatser när jag inte lägger ner energi och när jag gör det i sista stund! Who would have guessed?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0