12-09-24

Mötet om Djurkunskap Grund gick jättebra och om allt går som jag vill så kan vi nog klämma in Etologikursen också så får jag 50 poäng till. Hade även vår första svenska/religionslektion idag och det gick bra. Pratade lite livsfrågor och på svenskan blev det lite om språkhistoria (det jag gjorde på svenskan innan jag flyttade hit). Fick sluta tidigare och fick även en inlämningsuppgift eftersom hon blir borta nästa måndag. Duktiga som jag och Linnéa är så satt vi kvar och gjorde den, så med andra ord är jag HELT ledig på måndag, ja förutom skolfotot då.
 
Ikväll blir det gym och lite plugg för har nämligen blivit inbokad för jobb imorgon efter skolan! Skönt att få några hundringar extra i alla fall. Men nu ska vi bege oss hem och äta lite mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0