Dom säger att träning är bra för kroppen..

Köpte mig en påse nötter för att belöna mig själv efter ett grymt armpass på gymmet, fast mest var det väl för att hålla mig undan godispåsen.. Körde sönder armarna totalt idag,

Biceps: 15 x 10kg (bytte sedan ut den mot en 7,5kg) blev ett totalt av 100st
Triceps: 15 x 12 kg, blev ett totalt av 100st där med
Bröst: 10 x 12 kg, blev ett totalt av 50st.
 
Om inte det vore nog så har jag sett framsteg på mitt cyklande. I början försökte vi inte ens cykla upp för mördarbacken utan gick hela vägen med cyklarna, jag fick förutom det lov att stanna flera gånger för att hämta andan och trodde aldrig jag skulle ta mig upp. Nu cyklar jag 80% av backen och stannar bara en gång, precis innan det allra sista uppförsbacken och då tar jag bara en liten kort andpaus. Så går kanske max 150m på hela backen när jag innan gick upp för exakt hela. Snart,snart tar jag mig nog upp för hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0