Jahapp, storm!

Var äntligen tillbaka till kliniken idag efter vad som kändes som en evighet. Ni vet, långhelger.. Har haft superfint väder idag igen över trettio grader, men kan lova att vi fick igen för det. Påväg hem från Body Pumpen med Laurie så blixtrade det en massa, det började spöregna och  blåsa jättemycket. Så hej storm, snälla försvinn till morgonen. Ska nämligen med Mark ut och rida en sväng imorgon innan vi beger oss mot Lake Michigan och Milwaukee. Försöker ta vara på mina sista dagar här borta och hitta på så mycket som möjligt.
 
Njöt påvägen hem från Kliniken!
 
Påtal om Body Pump. Laurie drog dit mig igen (inte för att jag protesterade) trots min ihållande träningsvärk i lår och axlar. Och det var tamejfan värre än sist idag, haha kan vara för att min kropp fortfarande var öm men där får man verkligen veta att man lever. Börjar dock gilla det, den där känslan att inte vilja ge upp fast hela kroppen skakar och musklerna värker och att göra det tillsammans med massa människor (ja till och med "vill-inte-svettas-inför-folk-Edda" sa det) och till peppande musik är grymt! If you get a chance to try it, TAKE IT!
 

Ja blev en bibel den här gången också, men det kanske är ok i det överkristna USA? Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad många roliga saker du får göra under dina 3 veckor där! Vilken härlig familj! Kram

2012-09-05 @ 07:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0