Kaffet i blodet låter mig inte sova.

Gav mig fan på att bli klar med det jag låg efter i matten och jag klara det. Eller ja nästan, har fyra uppgifter som jag lär fråga henne om, men har sammanlagt gjort tolv uppgifter om inte mer! Skönt som satan! Imorgon börjar jag dagen med matte (som om inte ikväll räckte) och sedan Engelska C! Tror och hoppas engelskan blir rolig, men hörde att det var en stor klass.
 
Blev som sagt bjudna på fika, och dum som man var så drack man kaffe så nu kan jag absolut inte sova. Kanske därför matten gick så fort att bli klar med? Ska börja hinka kaffe när jag vill få något gjort tror jag.
 
Nej nu ska jag försöka ta tag i det här och försöka sova, är ju uppstigning om 6 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0