Outlets

Har haft en riktigt rolig lördag. Började med att följa med Laurie på lite Body Flow, vilket är som yoga fast mer ansträngande och mina muskler talade verkligen om för mig att jag inte tränat på länge. Har redan träningsvärk i hela kroppen.
 
Runt lunch hämtade Ana och Laurie upp mig igen för att åka till en outletmall ungefär 1,5h bort. Lyckades hitta två par converse billigt med ett erbjudande som bara gällde vissa (de andra där inne var mycket dyrare). Avslutade resan med en film hos dem.
 
Är nog sovdags för mig nu, Laurie kommer och hämtar upp mig halv nio imorgon för lite Body Pump.. Kommer dö, min träningsvärk är redan hemsk, och då gjorde jag bara lite Body Flow. Ni kan ju tänka er hur Body Pump på det kommer sluta (Body pump är mer att lyfta tyngder och träna upp styrka om jag förstått det rätt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0