13-08-16

Hej!
 
Några dagar har gått sen jag skrev något här senast. Har inte gjort mycket alls under dom dagarna, tränat lite och även hunnit med ett jobbpass igår kväll. Idag är det fredag och jag har hittills hunnit med gymmet med Julia, blev en promenad på 3,5km och 600 meter simning. Promenaden var egentligen ett planerat springpass, men knäna sa ifrån så jag bestämde mig för att gå istället, och när jag simmade var jag bara allmänt omotiverad. Har dock fått riktigt bra nyheter idag, jobbet ringde och frågade om jag ville ha ett till semestervikariat mellan den 19/8-4/9 så har fått 11 pass till att jobba under den tiden och det känns helt underbart! 
 
Sötaste Molly får pryda dagens inlägg
 
Om någon timme ska jag hem till Anna och fixa lite, och ikväll blir det alkoholintag som gäller. Mer om det senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0