13-02-21

Åkte från Våmhus redan kvart över sju imorse, vilket vanligtvis är tiden jag kliver upp. Men gick helt okej, och på mikrobiologin labbade vi med jästsvampar och desinfektion. Var riktigt coolt att se jästsvamparna i mikroskop, i alla fall när vi testade lite saker. Trodde inte biologi kunde bli så intressant, men har väl mycket med läraren och vad man gör det till att göra.
 
Sitter i alla fall på engelska just nu, Mirja lämnade mig för sitt projektarbetsmöte och klassrummet var sjukt babbligt så jag satte mig i ett eget litet rum. Har gjort massa uppgifter i vår bok, och nu ska jag skriva en uppsats gällande äktenskap och giftemål.. Har två timmar på mig, och 23% batteri, vilket nu går snabbast!
 
Bjuder på en bild på mig och Lisas katt, som ser sjukt förbannad ut.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0