Mitt 2012 - långt inlägg

Nu har 2012 varit slut i 5 dagar och jag har inte gjort någon sammanfattning så här kommer en kortis om mitt år.
 
2012 började med ett rätt kasst nyår men fortsatte desto bättre. Tog steget och slutade på Helix, tog mitt pick och pack och flytta till Rättvik där jag började i en helt underbar klass och jag stortrivs! Någon månad gick, jag blev tillsammans med den absolut bästa killen i världen, skaffade mig det efterlängtade körkortet och åkte även ner och hälsade på saknade Fritiof i Göteborg. Hann även med att pierca mig och åka på studentkrysning. Slutade även på McDonald's.
 
nyår
en sista fest med jobbet innan jag sluta.
fick min skoljacka från USA
Köpte och sålde lilla söta Nikki
 
Ställde upp som modell med Anna för en fototävling som Mia ville delta i, och som hon dessutom vann! Riktigt coolt!
 
Vinnarbilden!
 
I början av Juni åkte jag och tre av mina underbara vänner till Alanya en vecka som deras studentresa, en resa som innehöll till största del; sol, bad, fest och en hel del skratt. Sommarlovet kom, Fritiof kom upp till Dalarna, vi jobbade tillsammans på Peace&Love där vi träffade två grymma tjejer; Josefine och Mikaela. Peace&Love veckan gick och var tyvärr jämfört med andra år rätt tråkig. Spenderade resterande sommaren på mitt sommarjobb på hemtjänsten.
 
Hösten kom, jag och familjen åkte till Finland på 60års fest, och veckan därpå åkte jag till Wisconsin på praktik i tre veckor. Tre helt underbara veckor där jag bodde hos en hur underbar familj som helst! Skaffade mig även riktigt löshår. Tredje (fjärde för mig om USA räknas) och sista året på gymnasiet började och var faktiskt till min förvåning rätt lugn. Flyttade upp till Lerdal med Linnéa och bor nu där med henne i en liten stuga.
 
 
Och som ni vet så avslutade jag detta grymma år med en resa till Egypten med min andra hälft! (bilder därifrån kommer senare!) Nu återstår det bara att se vad 2013 har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0