Onsdag

Blev inge gym idag heller, vi satt och gjorde läxor men jag blev så jäkla trött så tog en liten tupplur.. haha så typiskt mig, så nu blir jag väl uppe halva natten istället. Får ta nya tag imorgon istället! Har fortfarande en extrem träningsvärk i hela kroppen sen i söndags, så ont att träningsvärk inte längre är rolig. Blir i och för sig mest bara mer sugen på att köra mer bodypump!
 
Lomanlektionen slutade med ett extremt långt klassråd där vi diskuterade, argumenterade och bara var allmänt oense om vad vi ska hitta på som studentresa. Våra förslag just nu är utomlands (sol och festresa), Danmark i 5-6 dagar eller Göteborg en helg (möjligtvis några dagar mer). Jag vill jättegärna utomlands, men som ekonomin ser ut just nu så känns det inte som att jag kommer ha råd (trots pengarna från klasskassan) så det lutar väl mot Danmark tror jag. Men det blir väl ett x antal fler diskussioner om det här innan vi bestämmer oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0