13-07-15

Godmorgon!
 
Måndag morgon igen, och jag har fått sova ut så det är en riktigt bra dag hittills. Har lyssnat på musik och bakat pannkakor och haft det allmänt bra. Städade köket igår också så det känns typ hundra gånger roligare att vistas här inne nu. 
 
 
Om två timmar ska jag åka till jobbet och jobba lite och jag föredrar faktiskt kvällspass före morgonpass. Dels för att jag hatar att kliva upp så jäkla tidigt och dels för att på morgonpassen går sista delen av arbetspasset så himla långsamt för det är då när morgonpersonalen byts ut mot kvällspersonalen som det är som lugnast, och jag vill hellre att sista timmarna går fort så då är kvällspassen perfekta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0