13-07-29

Hej!

Har riktigt extrem bloggtorka och har ingen ork alls att blogga för tillfället, antar att jag snart kommer tillbaka till mina gamla rutiner. Just nu känns det dock ganska tråkigt att blogga eftersom det mest handlar om att jag ska till, är på eller har kommit hem från jobbet. Ska i alla fall skaffa gymkort imorgon och börja träna på riktigt igen, förövrigt har jag shoppat lite nya kläder, träffat en mycket saknad Louissa och badat. Imorgon är det som vanligt jobb som gäller och sen blir det antagligen någon gruppträning eller simning/springning på Maserhallen. Får se om jag får någon ork att blogga mer och lägga upp bilder på det jag köpt. Godnatt världen!
 
God efterätt hos föräldrarna, blåbär, hallon och vaniljsås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0