Från bärbart till stationärt

Hej!
 
Hade en riktigt bra kväll på jobbet, var lite halvsegt men rullade ändå på. Tim har bytt ut sin macbook mot en speldator som den spelnörd han är, så får väl hoppas han är nöjd. Nu är det bara jakten på ett skrivbord och en plats att ha skrivbordet på som saknas, har just nu hans gamla skrivbord lite opraktiskt i lägenheten som får fungera tillsvidare. 
 
Själv sitter jag här och spelar facebook spel och laddar upp inför morgondagen. Ska jobba från 7-15:30, sen ut på en springtur innan jag ska ut på Liljan på tacokväll. Däremellan allt ska jag hinna handla, om jag inte gör det på torsdag. Men nu ska jag börja avsluta och göra mig redo för sägen, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0