Framme på konfirmationslägret

Hej!
 
Sitter nu uppe på mitt rum där jag ska sova inatt. Resan hit tog en timme, men kändes som två och har sen jag kommit hit fått kvällsfika och en massa myggbett. 40 minuter av mitt arbetspass har gått och åtta imorgon slutar det. Har laddat upp med chips och godis och en hel drös med filmer, så att hålla mig sysselsatt inatt lär ju inte bli något problem. Insåg på vägen upp hit att det var hela fem år sedan jag konfirmerade mig, fem år sedan?! Förstår ni hur lång tid det är? Känner mig riktigt gammal här bland alla 98or. 
 
Tänkte sitta här uppe en stund innan jag bosätter mig nere i sofforna där jag ska hålla koll på konfirmanderna, eller ja mer hålla koll på ljudnivån. Kommer nog bli en rätt lugn natt och när folk sover så går jag och gör desamma. Blir en rätt bra natt ändå. Imorgon åker jag hem till Borlänge en sväng för ett möte och för att pussa på min man innan jag åker upp hit för sista natten igen. Nu ska jag sluta babbla, kolla igenom facebook och slå på en film! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0