Macbook Air 2013

Hej!
 
Sitter just nu på min helt nya Macbook Air. Var till kupolen och köpte den för pengarna jag fick i studentpresent + lite till av mina egna. Valde länge mellan Macbook Pro Retina eller den här, den nya Air'en som kom ut i veckan. Blev den här eftersom jag kommer använda den till plugg och då var den här mitt bästa val eftersom den har en batteritid på 12 timmar. Sen är den ju otroligt lätt och tunn så det blir superlätt att ta med den. Är i alla fall hittills otroligt nöjd, och tror jag kommer förbli det. 
 
 
Jaja, nog om det, en riktigt regning dag har det varit och att cykla till delegeringen var ingen höjdare, kunde lika gärna duschat med kläderna på. Snart borde Tim komma hem och det ska bli skönt att bli två i denna lägenhet när Molly är som drygast. Men nu ska jag fortsätta fixa till datorn så att den blir som jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0