Montering av möbler

Hej!
 
Bion var grym och förutom föräldrarna som var där med sina barn så var jag och Julia äldst. Springturen omvandlades till promenad och vi tar nya tag imorgon istället. Har även fått ihop lite mer än halva byrån och får fortsätta sätta ihop den imorgon, så himla mycket pyssel med den men det kommer bli grymt fint när den är klar och på plats. Nu tänkte jag surfa runt lite på internet innan jag lägger mig, för imorgon är det jobb 13-21 som gäller och ska försöka klämma in en springtur och sista mecket med byrån då också. Lovar att ta lite bilder när allt är på sin plats så ni får se hur det blev. 
 
Såhär ser det ut just nu, baksidan och montering av alla lådor är det som fattas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0