13-03-07

Godmorgon!
 
Mår äntligen lite bättre, och sitter nu och dricker lite honungste innan jag ska bege mig mot bussen. För idag måste jag till skolan, vi ska börja med vår labb på mikrobiologin och med andra ord ska vi alltså börja odla idag. Och om inte jag kommer igång med det idag, blir allt försenat och jag kommer inte hinna vara med på allt.
Beroende på hur jag mår så får vi se om jag stannar på engelskan eller inte. Men vi har ju börjat läsa bok på engelskan så jag kanske kan få åka hem och jobba i vilket fall.
 
Ska ta lite nässpray nu innan jag åker och ta med mig mina halstabletter och en huvudvärkstablett så ska jag nog klara mig igenom dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0