Äntligen klar!

En tupplur och lite mat senare orkade jag äntligen ta tag i det sista på uppsatsen. 3302 ord slutade den på, vilket är helt sjukt för en uppsats som egentligen kunnat vara runt 600 ord.. Men började overkilla den tidigt, så då blev det att jag bara fortsatte.. Haha såg nu att mitt projektarbete slutade på 2771 ord, så ja. Den blev väl lite väl lång kanske.. Men nu är det klart i alla fall!
 
Eftersom jag inte fastnar på bild nånstans idag så bjuder jag på en nästan två år gammal bild på mig och två av mina favorittjejer!
 
Borde börja kolla lite på matten, missade ju två lektioner förra veckan och att ligga efter är aldrig roligt. Men först ska jag och Linnéa kolla ikapp på Pretty Little Liars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0