Kväller

Tåget var minst en halvtimme försenat så bestämde mig för att ta bilen upp till Rättvik för att sen åka hem och lämna den till mamma igen. Fick klart informationsdelen av min och Linnéas religionsredovisning, nu är det bara powerpoint och hur vi ska presentera det (vem som ska säga vad) kvar. Förutom det, så är det bara svenskatalet för nationella provet kvar innan jag blir ledig på måndagar.
 
Medan jag lämnade bilen så passade jag på att säga hej till några kära vänner innan jag åkte upp hit igen, en som jag inte kommer träffa på ett par veckor framöver, och en som jag inte träffat på jättelänge.
 
 Bjuder på en bild på den underbaraste katt jag träffat, saknar både honom och hela Wisconsin till tusen!
 
Ska i alla fall lägga mig och sova strax, håller på med den skriftliga delen av vårt bokläsande till engelskan. Rätt mycket som ska skrivas.. Men tror nog jag ger upp på det för idag och tar nya tag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0