Nytt i garderoben och nya lampor

Haft fullt upp på jobbet dom senaste tre dagarna, och igår vaknade jag upp med halsont. Var även ut till Idkerberget och hälsa på svärmor och låtsassvärfar haha. Va fult och gammalt det lät, men Tims mamma och Harri i alla fall. Idag har jag handlat jeans och två tröjor med mamma och dom kom även hit och bjöd på semlor och jag bjöd på kaffe. 
 
 
Jag och Tim har utökat antalet lampor i lägenheten också. Från att bara ha i hallen och vardagsrummet så fick vi en lampa igår av Anja och Harri, samt att vi köpte två billiga på Jula idag. Har räknat ut att vi får plats med åtta lampor i vår etta vilket är helt otroligt. Varken jag eller Tim tänker bli elektriker efter den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0