Sjukelisjuk

Godmorgon!
Vaknade upp och iprincip dog när jag svalde, halsen värker som aldrig förr och jag har bara lust att hälla i mig hela bafucin burken men, man får bara ta en varannan timme. Näsan rinner och huvudet sprängs. Så ingen rolig morgon har jag haft.. Valde att stanna hemma och krya på mig lite, kändes inte som någon vettig idé att åka iväg till skolan snorandes, nysandes och sjuk. Så idag tar jag det lugnt, har inte ens orkat kliva ur sängen och hoppas på att jag piggnar till och blir lite friskare snart.
 
Om en timme kommer Tim hem och jag ska försöka släpa mig ur sängen för att fixa iordning lite lunch. Hatar verkligen att va sjuk. Det enda possitiva är att jag fått klart en svenska uppgift som skulle varit klar innan jul, och att jag håller på att fixa min ekologiuppsats. Kan ju lika gärna passa på när jag ändå inte orkar göra något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0