Underbar fredag

Gissa om jag blev lycklig nu när jag kom hem och såg paketet? Och skorna, ja dom är helt underbara! Sköna och otroligt lätta att gå i, dock behöver jag ett ilägg eftersom dom va lite stora. Har bosatt mig för tillfället i soffan och ska snart spela lite Sims innan Tim kommer hem från jobbet.

Hade förresten världshistoriens roligaste musiklektion någonsin idag, vi har börjat med en ny låt; The Pretty Reckless - Just Tonight. Det går så himla bra, det är mycket drag i den och jag vågar verkligen sjunga ut ordentligt. Hur det låter vet jag inte, men vet bara att det känns otroligt bra och att man får världens adrenalinkick. Stod och skaka idag haha sån kick fick jag. Helt underbart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0