1 down, 4 more to go!

Hej!
 
Hemma igen och skoldagen är nu över. Klarade provet och fick VG i kursen, men blev lite irriterad då det som varit prioriterat under genomgången och i häftet var inte ens med på provet. Istället var det frågor som han snabbt bara nämnt och som jag egentligen inte hade någon som helst kunskap om som kom på provet. Jaja, har tagit ut min irritation på mina gamla jeans och klippt dom till shorts samt packat ner alla kläder jag inte kommer behöva dom två sista veckorna. I helgen tar jag med mig massa saker hem så jag inte behöver åka med 1000 grejer sista veckan.
 
Mina nyklippta shorts, behöver lite små justeringar men annars så!
 
Nu ska jag ut och göra Linnéa sällskap ute på verandan och plugga lite genetik. I övermorgon har vi prov och resultatet är avgörande för mitt betyg, VG+/MVG på provet = MVG i kursen men VG på provet blir VG i slutbetyg.. Så måste verkligen lära mig det här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0