13-05-20

Godmorgon!
 
Jaha, då var det måndag igen då och jag sitter i köket och äter en billys, riktigt gott. Var längesen jag åt billys (om man bortser från igår då haha) så det fick bli min supertidiga brunch. Vet att det fortfarande klassas som frukost vid den här tiden, men jag kommer troligtvis inte hinna äta lunch i skolan idag så då laddar jag upp ordentligt så jag orkar.
 
 
Vid tio ska jag gå och träffa min sommarjobbschef för ett litet möte så ska väl iprincip bara packa ihop och sen bege mig, och direkt efter det så åker jag och hämtar Linnéa och vi åker mot Rättvik igen. Det här är den absolut sista ordentliga skolveckan som vi går måndag-fredag. För nästa vecka sätts betygen på onsdag, vi har inga lektioner på torsdagen (tror jag, i vilket fall så ska jag på jobbintroduktion) och på fredagen är det bal. Veckan därpå är det studentveckan och förutom att det är just studentveckan så är torsdag nationaldagen och vi är lediga. Det känns rikigt skönt, men ändå ganska stressigt. Det är den här veckan det gäller, ska man upp på ett visst betyg så måste man det nu.. Men, man får ta det som det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0