13-05-24

Godmorgon!
 
Uppe själv och sitter nu och äter frukost. Linnéa är ledig idag så hon tog lite sovmorgon.
 
 
Fredag idag, och det innebär en vecka till balen och två veckor till studenten! Kan ni fatta, det är TVÅ VECKOR TILL STUDENTEN!? Jag kommer ihåg när det var två veckor kvar till studentkryssningen.. Helt sjukt men det  kommer bli så himla roligt!!
 
Nästa vecka är vi lediga, jag måste upp hit på måndagen för ett sista prov och djursjukvårdslektionen men resten av veckan har vi ingenting! Ja förutom balen på fredag då. Så vi har bara 4 nätter kvar i den här stugan, det är sjukt. Jag kommer sakna vår utsikt, lilla Rättvik, min sambo och såklart NPNV10! Att flytta till Rättvik och byta skola är nog bland dom bästa beslut jag tagit, mår så himla mycket bättre och jag känner att jag faktiskt har ork att bry mig om skolan nu tillskillnad från förut.
 
Jaha, nu blev det ett "åh snart är det slut"-inlägg istället för ett godmorgon inlägg haha, men men. Jag ska väl dricka upp mitt kaffe och invänta Stina som ska hämta mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0