Bara jävla festen kvar då!

Hej!
Sitter hemma i borlänge och väntar på att klockan ska bli fem, för då ska jag och älsklingen ut på massa ärenden!
 
Skoldagen har gått jättebra, uppspelningen för musikläraren gick bra. Fick även göra ett gehörs-prov lite snabbt. Får se vad det blir för betyg då.. Matten gick bra den också, fick godkänt på nationella och efter ett muntligt förhör på integraler har jag nu godkänt i matte D. Känns helt underbart! Fick även klart mitt sista läxförhör på djursjukvården så nu är jag KLAR! Ja, förutom fallen jag ska göra på djursjukvården på måndag. Men i övrigt är jag HELT JÄVLA KLAR MED HELA JÄVLA GYMNASIET!!! Förstår ni hur underbart det var att kunna skriva sådär?! Bara festen kvar nu!
 
 
Nu ska jag ta det lite lugnt, äta en macka eller så innan jag ska hämta Tim!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0