Fix i lägenheten

Hej!
 
Kom hem från Rättvik strax efter tre och har sedan dess pysslat runt i lägenheten. Har rensat ut min garderob på vinterkläder och organiserat om allting så nu är det fint där inne igen. Har även diskat och fyllt tvättmaskinen och andra diverse grejer.
 
 
Skolan gick bra, var inte så taggad på att åka först och övervägde att skippa det, men som tur var så åkte jag. Läxförhöret från i fredags gick bra och jag klarade mitt sista fall vilket gjorde att jag slutade på ett MVG i Djursjukvården också! Helt galet, blev så himla glad! Så det var klart värt det att sitta på dom där extra lektionerna.
 
Snart kommer älsklingen hem och ska tvinga honom fixa klart lägenheten med mig innan han får slappna av haha. Men nu ska jag njuta till tusen för att vara helt klar och för första gången på 13 år inte ha en enda läxa att göra! WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0