Hel eftermiddag i Persborg

Hej!
 
Har spenderat hela eftermiddagen och delar av kvällen ute i Persborg med plugg, prat, mat och kladdkaka. Riktigt trevligt och jag tänkte se över dom sista frågorna på Kemin sen får det fan sitta! Det får bära eller brista, men det känns ändå ganska lugnt! Kommer bli sååååå skönt att få provet gjort imorgon och slippa tänka mer på kemin! Nu är det väl egentligen bara genetikfrågorna vi borde ha kollat igenom, men det känns så drygt att lägga ner massa krut på det nu när vi inte har provet förens nästa vecka, då lägger jag hellre ner tid på dom andra 5 prov jag har innan genetiken.. Men nu ska jag sluta skriva, ta tag i kemin och sen hoppa i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0