Huvudvärk och allmänt seg

Ätit tacos, pratat och planerat lite inför dom kommande veckorna som är kvar. Är helt slut i huvudet och har haft huvudvärk hela dagen så att plugga var väl inte det jag var mest sugen på. Men får dricka massa vatten och hoppas på att det snart går över för ikväll måste vi göra lite genetik oavsett hur huvudet mår.
 
Bild på mig och Anna från en av förra sommarens få fina dagar
 
Ikväll är det även American Pie på TV så planerar på att kolla på den innan det blir godnatt här i stugan. Imorgon försvinner min sovmorgon då jag ska ner till skolan vid nio och ha lite genomgång inför sista Växt&Djurlivs-provet som jag har nästa vecka. Ska bli skönt att få kryssa av lite saker på min "att göra lista".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0