På våra vanliga platser

Hej!
 
Efter ett par rätt effektiva timmar på djursjukvården sitter vi ännu en gång i stugan framför våra datorer. Jag har varit duktig och druckit en liter vatten idag, håller på med min sista liter nu på eftermiddagen. Har insett att jag dricker alldeles förlite vatten om dagarna, så fyllde upp fyra 50cl lokaflaskor imorse som jag gått och druckit ur. Ännu duktigare är väl att vi tog oss upp för backen idag igen på cyklarna, trots den extremt varma solen som lyste på oss. Så fint väder idag att vi tänkte äta middag ute på vår veranda idag!
 
Bytte om till min nya klänning som jag köpte igår för att inte dö av värmeslag efter cykelturen!
 
Ska kolla klart på internet och sen plugga innan det är dags för middag och sen lite promenad och gym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0