Springtur i vårvädret snart!

Hej!
 
Sitter här i stugan i min ensamhet och försöker få någonslags koll på dom där jäkla blommorna, skriver ner lite kännetecken på hur de ser ut och det är inga bra anteckningar ska jag tala om.. haha mina egna formuleringar för att komma ihåg hur dom ser ut, tex. "håriga, stora blad, fluffig lilavit" eller "missbildad smörblomma" haha. Jaja, så länge jag fattar och kommer ihåg så är väl det bra antar jag. Linnéa åkte nyss ner till gymmet för ett gympass med Ellinor och kanske nån till? Själv var jag inte så sugen och tänkte ta mig själv i kragen och dra ut mig på en springtur upp för slalombacken istället, får se om jag kan gå imorgon för det kunde jag då inte på ett par dagar sist..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0