Två månader sen sist

Hallå!
 
Nästan två månader sen jag skrev nånting här, helt sjukt. Har inte riktigt fått någon motivation.. 
 
Jag jobbar i alla fall på för fullt, har fått ihop över 75% den här månaden och som timvikarie som blir inringd så känns det helt underbart. Får se om jag återfår min motivation till bloggen eller om det får ligga på is tillsvidare. Förutom att jobba så händer det inte jättemycket i mitt liv, allting flyter på som vanligt. Vi trivs superbra i nya lägenheten och vi har hunnit komma iordning ordentligt. Lite småpyssel kvar kanske, men förövrigt så. 
 
Har även varvat livet med massor med träning och sjukperioder, inte sådär ligger-döende-i-sängen-sjuk, utan mer lite ont i halsen och allmänt hängig. Tillräckligt för att få låta träningen lida, och det hatar jag, speciellt när man verkligen kommit igång. 
 
Om mindre än en månad så väntar två underbara veckor i Thailand för mig, Tim och hans pappas familj! Kommer bli så sjukt skönt att lämna det gråa, kalla och tråkiga Sverige för två veckor i solen. Så återigen så blir det ingen jul eller nyår för oss i Sverige!
 
Tänkte slänga upp lite bilder från IG från min senaste tid här i livet, och sen hoppa in i duschen och göra mig redo för ett kvällspass på jobbet!
 
Har umgåtts i mängder med Anna och supersöta Nathalie
Har även stickat lite vantar, har några på g fortfarande..
Pressat jucie i min nya juicemaskin
Hittat ett favorit rosévin
Umgåtts med sötkatterna
Fick en supersöt flaska med glögg av Linnea
Hade en mysig tjejkväll med mina favoriter
Och såklart, ätit på det nyöppnade IKEA - här julbord med min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0