13-10-02

Godmorgon!

Ligger i sängen och drar mig lite. Är för pigg för att somna om, men för trött för att gå upp.. Men det är väl dags snart. Har massor att fixa idag!

Igår tog jag och Anna en liten roadtrip till Valbo. Hon skulle köpa present på ToysRUs och sen gick vi in på IKEA. Egentligen skulle jag bara ha en dörrmatta (att ha under kattlådan) och bordsunderlägg (under kattmatskålarna) samt en tavelhylla. Men kom hem med lite mer saker, precis som vanligt när man är på IKEA. Ni ska få en bild på taklampan jag köpte men resten får ni bild på när lägenheten är iordning.




Kommentarer
Postat av: Gina

åh vad fint! :D

2013-10-03 @ 18:22:20
URL: http://Ginalindqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0