13-09-26

Godmorgon!

Mina dagar den här veckan har i princip alla sett likadana ut. Har suttit hemma och varit sjuk och packat det sista innan flytten. Imorgon smäller det, eller ja dom har lämnat in nycklarna idag så om jag får hämta ut dom så börjas det redan idag.
 
I tisdags gjorde vi ett riktigt bra köp, Elgiganten hade nyöppning på Norra Backa (vid nya IKEA) och där med rea på nästan allt. Vi fyndade en 32" TV som vi tänkte ha till sovrummet för endast 1990:- och sparade på det köpet 1500 :-, valde mellan den och en SmartTV som var nästan dubbelt så dyr. Så istället åkte vi till Siba och köpte en SmartTV-dongel som i princip ser ut som ett USB fast till HDMI-uttaget. Vips så hade vi också smartTV. Jättesmidigt, dessutom får man en liten dosa som ser ut som ett miniatyrtangentbord så det blir superlätt att skriva med den. Och eftersom det är Android i den så har vi även tillgång till hela Google Play i TVn! Själva TVn får vi hämta ut imorgon. 
 
 
Nu tänkte jag gå upp och äta lite frukost och sen packa lite mer, för med lite tur så kan jag som sagt börja flytta lite smått redan idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0