Lycklig

Det är med ett leende på läpparna som jag sitter här hemma med en kropp som är helt slutkörd (på det positiva sättet då ;) ) för dagens pumppass gick så otroligt bra! Kände mig starkare än någonsin och övningarna gick liite liite lättare. Det är en sån himla härlig känsla när man känner att man orkar mer och kan lägga på mer vikt på skivstången om det så bara är 1,25 kg på varje sida. Jag har då verkligen hittat en träningsform som passar mig utmärkt och endorfinerna bara strömmar ur kroppen efter varenda pass. 
 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag bänka mig framför TVn och Stalkers med en tallrik mat och min favoritkille. Ni får ha en trevlig kväll, för det tänker då jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0