Promenad i Mellsta

Hallå!
 
Har precis kommit hem från en mils promenad ute i mellsta. Känns riktigt bra att ha kommit ut och gjort det så pass bra ändå. Terrängen var tuff (mycket uppåt, nedåt och skogsstig) jämfört med mina asfalts/löpbandspromenader jag brukar ta men höll ändå ett ok tempo. Efter att ha gått milen känner jag att jag är riktigt glad att jag inte är en av dom där tjejerna som ska springa tjejmilen imorgon, herregud att springa den sträckan jag gick är ingenting min kropp skulle orka med i dagsläget. Det får bli att träna lite till innan det! Men milen, den ska jag klara nån dag!
 
Haha snacka om att "7an" i mellsta är korvig, körde utöver det 2,5 kilometers varvet + att jag gick runt lite för att få ihop den sista sträckan. Nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0