Redo för flyttstädning

Hallå!
 
Har precis kommit hem från Rusta, blev lite städgrejer som vi behöver nu när vi ska flyttstäda. Fanns en hel del annat jag vill köpa, men det får vänta tills vi flyttat, så onödigt att köpa hem saker som vi ändå bara ska slänga ner i en flyttkartong. Fick i alla fall med mig hem en golvmopp+hink, cilitbang, ugnsrengörning, WCanka och lite diskmedel. Allrengöring och resterande saker har vi hemma redan! Så nu kan vi gärna få flytta så allt blir klart!
 
 
Nu ska jag ta det lite lugnt, blir ingen spinning idag för känner fortfarande av halsen och det känns onödigt att göra saken värre. Då kör jag hellre en vilohelg och håller tummarna för att det ska ha gått över till nästa vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0