Sista natten på Industrigatan

Tackvare lite problem så som stopp i avlopp så kunde inte dom gamla hyresgästerna lämna in nycklarna idag utan det får bli imorgon ändå. Lite tråkigt när vi hade planerat och fixat massor, men men det är som det är. Imorgon ska jag hämta pappa från Toyota då han ska lämna in bilen och sen köra ut honom eller mamma lite senare igen när dom ska hämta bilen. Där emellan ska det packas och förhoppningsvis flyttas så mycket vi hinner och kan.
 
Idag har vi hunnit med att inhandla en värmelampa till balkongen, packat och städat lite skåp samt lunchat lite. Imorgon kommer Anna över igen och vi ska fortsätta packandet och städandet. Ska bli så sjukt skönt att flytta, men samtidigt lite sorgligt att lämna en av dom mysigare ettorna jag sett. Imorgon får vi även hämta ut TVn, så det ska bli jätteroligt! Jag älskar att flytta in, få börja om helt och ställa iordning precis så som man vill ha det. Men själva flytt- pack- och städ-delen skulle jag gäärna slippa. 
 
Nu ska jag slå på någon film och varva ner lite medans Tim spelar lite dator. Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Håller med dig när de gällde flyttningen!
Jäklans vad kul det var att få göra iordning allting, men kommer bli ett helvete i december att få lov att plocka ur allt haha!

Svar: Hahah ja men verkligen! Superkul när man börjar se hur fint det blir :D
Edda

2013-09-27 @ 07:00:54
URL: http://linnearosen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0