Träna,äta,sova

Hejsan!
 
Det är en trött och svettig men ändå glad Edda som sitter här och skriver. Har tagit mig igenom både Bodyvive (som var mycket jobbigare än jag trodde) och Corepasset, blev förfrågad att gå på spinningen också, men ansåg att det räcker med träning för idag. Imorgon däremot är det en ny dag haha.
 
Har tryckt i mig mer vatten och en banan sen jag kom hem, och senare blir det köttfärs och makaroner som kvällsmat. Måste ju fylla på med mat i kroppen så man kan få dom där efterlängtade musklerna! Nu ska jag umgås med min man som slitit på jobbet hela dagen! Skriver mer imorgon om inte det blir nåt mer idag. 
 
En söt liten Molly sitter på sin favoritplats i köket och kollar på folk och kanske fåglar.
Trött och glad Edda redo att cykla hem från gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0