Poliser och laxor

Godmorgon!

Klockan ar 1 och jag vaknade for en halvtimme sen.. Galet, i alla fall sa ska jag strax gora min matte-laxa, eller en av dom i alla fall. Den andra gor jag i morgon pa min study hall. Sen ska jag fortsatta lite pa min Engelska laxa ocksa, det ar ratt mycket som ska goras pa den, ska hitta mer bilder till Collaget och sen ska jag beskriva varenda bild och saga varfor jag valt den och varfor jag tycker att den beskriver usa. Inte speciellt kul, men vad gor man. Psykologin far vanta lite for den ska vara klar pa onsdag och det kommer ta ca 10 min.

Juste, jag glomde beratta en sak igar, en sak som hande oss som ALLTID hander i filmer. Nar vi akte i bilen hem igar sa blev vi stoppade av polisen, det var precis som pa film forutom att han bara ville informera Kristy om att det var nagot med hennes bil som jag inte kommer ihag nu, och sa ville han ha hennes namn for att kolla om det var hon som agde bilen. Nar han kom tillbaka sa han att hon hade ett jatte bra bilregister eller vad man ska saga, och han inte sett manga med ett sa bra. Sa det gick bra.

Men nu ska jag borja gora min laxa och sen far vi se vad jag hittar pa!

Kommentarer
Postat av: Isä

Jos ei hauska niin hyvää kieliharjoitusta kuitenkin. Otahan kuva kollaasista. Mielenkiintoista nähdä mitä kuvia olet valinnut.

2010-08-29 @ 19:37:34
URL: http://jaahur.blogspot.com
Postat av: Isä

Kollaasiisi voit ajatella mitä amerikkalaista olet jo näinä viikkoina kokenut. Omia kuvia.

2010-08-29 @ 20:39:17
URL: http://jaahur.blogspot.com
Postat av: Ella

När tänker du börja skriva med å ä ö så man faktiskt pallar läsa inläggen?

2010-08-30 @ 15:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0