Beastly

Jag vaknade runt halv 1 idag så jag känner mig sådär lagomt utvilad. Ingen är hemma och jag har noll koll på vart de är, skulle gissa på att Kristy är på gymmet och har barnkalas för jag hörde något om det. Så jag har spenderat min morgon med att kolla på Finalen av Melodifestivalen. Lite insatt måste man ju vara kände jag. Orkade dock inte se hela omröstningen osv så jag kollade bara låtarna.

Dagens planer är iprincip, duscha. Det är det som är på schemat so far. Jag måste åka till Walmart någon dag, helst den här helgen då det finns lite inköp jag måste göra. Bio låter inte heller helt fel, får se hur det blir med det. Vill så jäättteee gärna se Beastly. Verkar superbra.


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag vill se den!! haha när kommer den hit till sveadala tro? om fem år typ? x)

2011-03-20 @ 22:07:43
URL: http://linneaholgersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0