På hotellet

Åkte hem igår ändå, var inte så taggad på kräftskiva/fest och sen ville jag sova en sista natt med pojken innan det var dags för tre veckor ifrån varandra.

Har inte haft tillgång till dator sen igår morse, så därav den dåliga uppdateringen. Sitter nu i alla fall på ett hotellrum i Arlandastad och imorgon går flyget mot det stora landet på andra sidan Atlanten ännu en gång.
 

Skoldagarna har varit rätt lugna, mest suttit och lyssnat. Vi har även fått veta att vi ska få Macbook Pro's till skolan! Gött, kommer då från och med v.38 använda mig av den och låta den här gamla skrutten vila. Men nu ska jag nog sova så jag orkar kliva upp tidigt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0