13-08-23

Godmorgon!
 
Ännu ett livstecken från mig, men här rullar livet på som vanligt. Har jobbat hela veckan och kommer fortsätta jobba resten av veckan också. Ikväll blir det kräftskiva hos Tims kollega, men först ska jag träffa föräldrarna och Tara en sväng. 
 
Igår beställde vi kläder från H&M's onlinerea och efter många "slut på varan" det blev två plagg till Tim och tre plagg till mig. Så dom kommer väl i nästa vecka.
 
 
 
Har även förälskat mig i en ny säng från Ikea, en billigare än modellen jag ville ha innan men så mycket mysigare! Lägger upp en googlebild på sängen så får ni se!
 
Supermysig med förvaring både i huvudgaveln och under själva sängen!
 

Men nu ska jag packa ihop mina saker och åka till jobbet! Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0